Skoda Citigo radzi sobie coraz lepiej

lut 26th, 2013 | Przez | Kategoria: Newsy

Skoda Citigo znalazła się na pierwszym miejscu w zakresie sprzedaży samochodów z segmentu A w Polsce w styczniu 2013 r.

W pierwszym miesiącu 2013 roku Skodę Citigo zakupiło 424 Polaków co jest wynikiem o niemal 100 klientów lepszym w zestawieniu z samochodem znajdującym się na drugim miejscu rankingu. Oznacza to, że łączny udział Skody Citigo w segmencie A na polskim rynku wyniósł 28%.

To pierwsze takie wyróżnienie w historii modelu. W poprzednim roku Skoda Citigo zajęła trzecie miejsce pośród najpopularniejszych samochodów w swojej klasie. Co ciekawe auto nie było dostępne w sprzedaży przez cały rok, a ledwie osiem miesięcy. Według producenta model ten jest przeznaczony do pokonywania zatłoczonych, miejskich ulic, a jego ogromnym atutem są szerokie możliwości konfiguracyjne. Za podstawową wersję Skody Citigo, wyposażoną w litrowy, benzynowy silnik MPI o mocy 65 koni mechanicznych należy zapłacić 28 990 złotych. Z kolei za wersję mocniejszą o 10 KM należy wydać przynajmniej 31 790 zł.

Tagi: , ,

Skomentuj